polski angielski ukraiński
Zmień rozmiar czcionki: A A A
Szlak kredą pisany
data: 18.12.2017 imieniny: Bogusława, Gracjana, Laury

E-pocztówki

Zobacz galerie z: Slide Show: E-Pocztowka

Statystyki

Unikalne wizyty:brak danych

Wszystkie wizyty:brak danych

Użytkownicy online:4

Załatwianie spraw

opublikowano: 2011-08-10

Dzięki realizacji projektu e-powiat chełmski – rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie chełmskim oddajemy do Państwa dyspozycji nowe formy załatwiania spraw z wykorzystaniem technologii teleinformatycznych. Poprzez udostępnienie elektronicznych formularzy, umożliwiliśmy Państwu zdalne, bezpieczne i terminowe załatwianie spraw w urzędzie, których realizacja traktowana będzie priorytetowo.

Większość formalności będzie załatwiana za pośrednictwem Internetu. Wystarczy, że korzystając z komputera np. w domu lub w pracy wypełnią Państwo udostępnione na stronie www.powiat.chelm.pl formularze, złożą podpis elektroniczny i odeślą do urzędu.

Ponadto do wyboru mają Państwo dwie wygodne formy załatwiania spraw:

  • "Wzory dokumentów” – wykorzystanie gotowych wzorów dokumentów, które po wypełnieniu można wydrukować i złożyć osobiście w urzędzie lub przesłać droga elektroniczną.
  • „ESP” (Elektroniczna Skrzynka Podawcza) – złożenie wniosków poprzez skrzynkę umożliwia to nie tylko oszczędność czasu ale również

- wypełnienie wniosku w oparciu o gotowy elektroniczny formularz
- złożenie wniosku i automatyczne wygenerowanie Urzędowego Potwierdzenia Odbioru
- wygląd w stan sprawy za pośrednictwem zakładki „Stan Spraw” na stronie www.powiat.chelm.pl lub za pośrednictwem BIP właściwej jednostki

Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów do urzędu w wersji papierowej i otrzymania odpowiedzi w formie elektronicznej, należy wówczas jednak zrobić na składanym piśmie stosowną uwagę że odpowiedź ma być przesłana droga elektroniczną oraz podać swój adres mailowy.